Monday, December 6, 2010

today.

hari ini sama saja dengan hari hari biasa. tiada beza.
bangun. online. makan. tidur.
tpi syukur la sebab biarpun tiada beza tetap best jua.
hari ni awal awal pagi seja ada suda org CALL. tanya pasal klmu sbb dia mau masuk sni.
cmna ah. mau transfer ka nda ni. hm. sbb kalau aku transfer mana ada kawan dia d sni.
tgok la dlu keadaan cmna nti ;)

HUJAN! wah. bestnya.
mau tidur tpi nda dapat. aku rasa aku  terjangkit sma kawan ku yg lain ni. 
nda tidur sampai DUA hari.
baring baring bgni t'ingat pla aku kisah lama. time SEKOLAH dulu.
ada jua la penyesalan tpi sikit ja la kalau mau di bandingkan dengan kenangan manis. 
rasanya macam mau ulang balik ja zaman sekolah ni. betulkan semua kesilapan ku.
bila la org mau invent time machine ni. lama suda aku tgu.

BURGER BURGER! di manakah anda? 
saya lapar suda ni.


*THERE'S NO SUCH THING AS KARMA.

(^.^)

No comments:

Post a Comment